מה זה?

מרגע שעולה אצל האזרחים או העסקים (שהם הלקוחות שלכם) צורך מסוים ועד שהם ממשים אותו בערוצים הדיגיטליים ו/או הפיזיים עוברת עליהם חוויה כלשהי, שנקראת חווית שירות ואותה יש לתכנן ולעצב. אנחנו צורכים חוויות שירות כל הזמן, כמעט מבלי לשים לב, ומה שאנחנו זוכרים בדרך כלל זה את הרגשות שהתהליך מעורר בנו. כך, לדוגמה, חוויית טיסה מורכבת בין היתר מרשמים ששמענו מחברים על החברה, מתהליך ההזמנה באתר וממהירות וטיב השירות- החל באדיבות הדיילים, עבור באיכות האוכל במטוס וכלה במהירות שבה נקבל את המזוודות ביעד (אפילו אם זה לא בהכרח באחריות החברה). אם החוויה כולה היתה טובה הלקוחות ישמחו לחזור עליה ולהמליץ עליה לחבריהם.

על אילו צרכים זה עונה?

  • לבדוק איך אפשר לשפר שירות או מוצר קיים
  • להוסיף/ לעבור/ לשנות ערוץ תקשורת עם הציבור
  • לשפר את אופן הפניה לציבור
  • להפוך שירות קיים לדיגיטלי
  • לבצע שינויים או התאמות במוצר דיגיטלי קיים
  • ליישר קו עיצובי בין כמה אתרים כלים או מוצרים שונים
  • להכין חומרים להצגה בפגישה לצורך תמיכה בקבלת החלטות
  • להכין דשבורד
  • לבצע פרויקט מיתוג